onsdag 7. oktober 2009

Kreativiteten blomstrer...:P

Det er utrollig hva ungene kreerer når de er i sitt rette element!!! Se bare her:

Vemund's flotte resultat!!!!!!!!!


Tiril's flotte resultat!!!!!!!!!

Midt i alt kaoset av maling, svamper, skumplastfigurer, grising og latter får jeg følgende kommentar fra min sønn: "Mammaaa! Detta var jammen skikkelig gøy! Kan vi ikke lage slike julegaver til døm vi er glad i enkli?!" (Etterfulgt av verdens vakreste Vemund-skal-sjarmere-deg-i-senk-smil *sukk*) Hvilket valg har mamsen i huset, annet enn å tørke en rørt tåre og nikke anerkjennende på hodet? :)

PS! Idag har vi fortsatt kreativiteten fra i går, og laget den første julegava ;) Hærlig!

Jeg har vært hos legen idag, og der fikk jeg sprøyte i røven og rekvisisjon til fysioterapi. Samtalen forløp omtrent slik:

Legen: "Og du, det kommer til å bli myye verre før det blir bedre, forresten! Også kanskje du skulle prøve å ta det litt med ro.."

Hvorpå jeg svarer: "Hehehe, du mener det ja? -Jeg er småbarnsmor, husmor, kjerring og student, så tipper det får vente til jeg blir gammal gitt!"

Jeg aner ikke hvorfor han lo når jeg sa det, men han øynet sikkert et håp om å tjene mer penger på den skuldra mi om ikke annet... (?) hehe...

En hyggelig aften ønskes alle ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar