lørdag 3. oktober 2009

Han er mitt ALT!! <3 <3

Herreguuuuuud, jeg er heldig!!!

Jeg har verdens beste ektemann!!
Han lager taco på lørdagskvelden (mens jeg får lov til å sitte fullstendig i ro, med den betente skuldra mi, og oppdatere bloggen) Han rydder og vasker, Han tar oppvasken (uansett om det innbefatter en oppvaskmaskin eller ikke) Han leker med barna og ordner opp med mat, dobesøk, skift, barnehage -og alt det andre som følger med det å ha to barn på 3 og 5 år. Han skifter lyspærer og sikringer ( som er plassert altfor høyt på vegger og i tak for slike pygmèer som meg...) Han er bilmekaniker og fikser alt som har med bilene å gjøre ( det tar bare litt tid av og til...) Han reparerer ting som går i stykker. Han er snekker, kokk, elektriker, husmor, rørlegger osv,osv.. Enkelt og greit - potet..

Han er snill, omtenksom og raus! Han er omsorgsfull, humoristisk og veeeldig flott å se på! Han er sprø, gæærn og av og til lett irritert! Han er tålmodig, rar og aldri sinna!
Han er rett og slett fantastisk!

Jeg elsker deg, Jørn!! Du er mitt ALT! Tusen takk for at du er den du er! Du gjør livet mitt verdt å leve!!

(og nå gleder jeg meg veeeldig til å spise taco... :D )

1 kommentar: