søndag 25. oktober 2009

Huff, det er jo altfor liten tid... Leeenge siden jeg har vært innom nå... Men jeg diskuterte med psykiateren på jobben om dette med antall timer i døgnet... Jeg mente jeg kunne ha veldig god bruk for 33 timer i døgnet. Han skjønte greia, men mente kanskje at det kunne bli litt upraktisk for meg etterhvert, når jeg kom helt i utakt med alle andre sin 24-timers... - Jeg skjønner ikke hva han mener med det.........

Dette er gutten med de beste kommentarene og de skarpeste spørsmålene... :P

Når onkel Øyvind fikk seg ny kjæreste for eksempel... :D
- " Du mamma? Du vet vel at når onkel Øyvind fikk seg ny kjæreste, så fikk jeg en ny tante vettu!"
Eller når Tiril slo seg vrang og ikke ville pusse tenna...
- "Du må pusse tanna di, Tiril, ellers kommer Karius og Baktus og hogger høl på alle sammen. Og dèt blir IKKE morsomt, vettu..."
Eller når mamsen var litt treg med bilbeltet en dag...
- "MAMMAAA!! Det beltet der har vi snakka om såå mange ganger!! Ta det på deg! NÅÅ!!!"
Og her om dagen var han ikke veldig enig i avgjørelsen til papsen om at gutten skulle til sengs...
- "Pappa! Jeg driter i om du vil at jeg skal legge meg! For JEG VIL IKKE!!!!!"
Idag feirer vi bursdagen til onkel Øyvind med kos og sløving og masse mat og Maria's KLADDKAKA =) HURRAAA!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar