mandag 5. oktober 2009

Klinisk praksis =)

Så var første dagen over, og man er sånn passe full i hodet og utmattet.. Hadde det ikke vært for den betente skuldra mi, så hadde jo dette gått som en lek! :D

8 fantastiske uker med rusteamet ved psykiatrisk poliklinikk - DPS Tynset! Det er det dette kommer til å bli! For en fantastisk samling av dyktige, hjertevarme og hærlige mennesker!! =)
Det kan ikke beskrives, det må oppleves!
De blir ikke kvitt meg der oppe! Uansett om jeg får jobb der eller ikke, så vil jeg gå igjen i gangene der etter at jeg er ferdig i praksis! :P (Merk at jeg sier dette etter kun èn dag...!! :D )

Et skår i gleden er det jo, at jeg har denne skuldra som hindrer meg litt.. Det tar litt (les: myyye) energi å skulle prøve å late som en del av kroppen ikke eksisterer store deler av dagen.. :P

PYTT sann!! Alt går over! ;) Jeg gleder meg bare over å få lov til å være student på en så fin arbeidsplass, og kunnelære masse masse av så flinke mennesker!! TAKK!

1 kommentar:

  1. Så flott at det finnes sånne plasser:-)Håper skuldra di snart blir bedre slik at du slipper å bruke energi på den!! Klem fra mamma:-)

    SvarSlett