tirsdag 17. november 2009

Aksept...

Det er enkelte ting, som rett og slett er enklere å akseptere enn andre...
Jeg har for eksempel ingen problemer med å akseptere at jeg får servert ørretfilèt til middag! Jeg har heller ingen problemer med å akseptere at mennesker er forskjellige, eller at ungene mine ikke alltid skjønner at jeg bare vil deres beste (de vet jo ikke bedre:P), eller at butikken stenger klokka åtte på kvelden.
Jeg kan akseptere at noen liker å jobbe på natta, mens andre kun har arbeidstid fra åtte til halv-fire. Jeg aksepterer at noen drikker for mye, mens andre er totalavholdsfolk. Jeg har ingen problemer med å akseptere at jorda snurrer rundt (men kunne tenkt meg at den brukte litt lenger tid på hver runde..)
Jeg mener at jeg er et menneske som er tolerant og som kan akseptere det meste.

Jeg har bare et problem. Og det er at;

JEG KLARER IKKE Å AKSEPTERE AT DET IKKE ER NOEN SNØ UTE NÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar