fredag 20. november 2009

Vaksine og julebordshelg!

Etter lang tids venting er man idag vaksinert... Mot Svineinfluensa (selvfølgelig)..
Det er bedre å hoppe i det enn å krype i det, sies det....
Jeg hoppa i det!

Etter flere ukers venting fylt av ambivalens og diskusjoner, var det endelig kommet til vaksinering av ansatte og studenter i Divisjon Psykisk helsevern..

Det går fantastisk greit! Ingen bivirkninger bortsett fra ømhet i armen der sprøyta ble satt. Eller det kommer vel an på hvordan man ser det.. Jeg er litt øm i hodet også... Men det er vel forsåvidt ikke noe nytt :P Og det er ikke sånn vondt at man tror man skal dø av det! Og når jeg tenker meg om, så har jeg vel snart vært våken et døgn, så da er det igrunn helt normalt at man blir litt øm i hodet.. Tror jeg...

Jeg er optimist som alltid, og regner med å slippe såpass billig unna at jeg kan nyte et lite hotellopphold med julebord i helga! Turen går til Stjørdal - Rica Hell Hotell. Kjole, sko og ymse andre remedier er klare, så da er det bare tut og kjør! Blir godt å reise bort en liten tur i alle fall. Og en natt på hotell er bedre enn ingen natt på hotell!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar