fredag 22. januar 2010

Studier og Snørr og sånn...

Lenge siden jeg har fått blogget.... Jeg har siden nyttår vært i en boble.. et vakuum....
Så, forrige helg dro jeg på tur! Jentehelg!!! :D Vi prata og drakk kaffe og scrappa og shoppa og drakk vin og skravla - DÈT var deilig!! På søndag sprakk boblen -jeg hadde funnet igjen meg selv. Det var også deilig!! Så på tirsdag og onsdag var jeg student og flink pike :P Fint å treffe alle de herlige folka igjen! =)
Onsdag kveld kom jeg hjem til min fantastiske lille familie! Dèt var iallfall godt! (i ca to timer, før man begynte å bli bemerkelsesverdig slapp...) Fra torsdag har man ligget på såffan og schlafet....... Jeg har aldri, ALDRI feber! Men idag............ nesten 40... Da snakker vi Tovald Tåke og bare surrisnurr............. !! :O

God helg til alle! =)

1 kommentar:

  1. Så kjipt å være syk da:(

    Så flott at du koste deg forrige helg sammen med oss:) Og at du fant igjen deg selv:)

    God bedring vennen ;)

    Klem Elin J

    SvarSlett