torsdag 28. januar 2010

Skrepper og scrapping!!

Jeg simpelthen bare elsker www.scrapping.no !! HURRA!!!! :D Jeg har funnet igjen scrappelysten min! Hvilket resulterer i at stua ser tilsvarende ut - i og med at jeg ennå ikke har fått strøm på scrapperommet mitt i kjeller'n..
Jeg har laget en masse kort - som jeg skal få lagt ut bilder av bare jeg har fått barna i seng =)
Jeg har også tatt på meg et oppdrag med å lage ca 80 bordkort et bryllup =) ("Ja selvfølgelig! Jeg skal jo bare skrive en liten eksamen ved siden av!") :P

Folk lurer på hva jeg gjør når jeg er på scrappetreff ----> (de tror jo selvsagt at jeg mener skreppetreff, og blir veeeldig nysgjerrig...) På scrappetreff scrapper vi! (og scravler da seff!!)
Jeg skal på scrappetreff i april!! :D Grorudtreffet for 2. gang - og JA jeg gleder meg alldeles vanvittig! :P
(Men først er jeg nødt til å komme sånn bortimot i mål med fordypningsoppgaven jeg holder på å skrive... Doh!)

I tillegg til scrapping har man fått HEKLEDILLA!! :O Mrsmt jaa!! :D Hekler for det meste barneluer og blomster, og har veldige planer om å hekle både tunika til Tiril og veske, lue og skjerf til meg selv! HURRA!!

Så -  Tusen takk til alle dere som blogger og deler oppskrifter, teknikker og fantastiske resultater!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D Dere gir meg vanvittig mye inspirasjon!!

1 kommentar:

  1. Ja er ikke scrapping en genial oppfinnelse, hehe.
    Kan du ikke hekle noen sånne fine blomster til meg:):):)

    SvarSlett